Miért is jó a 'spoonerizmus' avagy Nagymamáink kedvenc ételei, ha hagynák, hogy az unokák főzzenek.

Saturday

rakott xy, jamie oliver után szabadon

ez csak egy amolyan bátorítás-recept lesz, hogy tessék írni másnak is!!!
kép nincs, büntiből.
(btw nem is csináltam, mert ez az a kaja, amit nem lehet szépen tálalni, ti. szétesik.)

az ötletet j.o. whole fish pie nevű kajája adta, amit ugyan még sosem csináltam, de nagyon ígéretesnek tűnt, ígyhát némi módosítással kipróbáltam. adagokra nem emléxem, sorry, kísérletezzetek!

version 1. sütővel rendelkező húsevőknek

hozzávalók:
csirkemellfilé, 1 fej vöröhagyma, póréhagyma, fokhagyma, sárgarépa, tejszín, vaj, olívaolaj, brokkoli, krumpli, kakukkfű, rozmaring, só, bors, szerecsendió

a csirkemellfiléket sózom, borsozom, megszórom a zöldfűszerekkel, és olívaolajon-vajon jól átsütögetem-megpárolgatom. aztán a húst félrerakom, és a megmaradt szaftra rádobok egy fej tetszőleges állagúra (értsd karikára, szeletre, kiskockákra...) aprított vöröshagymát és lehetőleg minél több felkarikázott póréhagymát (én asszem olyan egy méternyit raktam bele), aztán meg pár szál felkarikázott répát. párolgatom, menet közben beledobok még pár gerezd felaprózott fokhagymát is. ha már jól megpuhult az összes hagyma és főleg a répa, felöntöm tejszínnel (jó sokkal), és összeforralom. só, bors, szerecsendió, zöldfűszerek.
időközben megfőzök pár szem krumplit, aztán jól összetöröm őket (nem kell teljesen pürésre, maradhatnak benne darabok.)
a brokkolit, ha nyers, érdemes kicsit előpuhítani (főzni).

egy magasabb falú tűzálló tálba belepakolom a cuccot: alulra a húst, aztán a répát és a hagymát a szaft egy része nélkül, utána a brokkolit. jól meglocsolom a maradék szafttal, és a tetejére ráhalmozom a krumplit (én adtam hozzá még egy kis vajat is). a tetejét el lehet egyenesre simítgatni (én így tettem), de asszem lényegében mindegy, milyen térformát vesz fel a krumpli.
j.o. az eredeti receptben azt írta, hogy addig süssük, amíg a teteje meg nem pirul, állítólag 30-40 perc alatt, hát nekem a pirulás nem jött össze, pedig vagy egy óráig sütögettem, és még vaj is volt rajta, szóval nemtom, mi a titka, talán a sütő, vagy a hőfok, ájdonnó, ráadásul ki is forrt egy kicsit a tálból a leve, mindenesetre isteni jó lett.

version2. sütővel nem rendelkező húsevőknek
ha úgy vesszük, ez már egy másik kaja, de ami az egészben a legjobb szerintem, a brokkoli és a hagymás-tejszínes cucc, benne van.
a húst most felcsíkoztam, úgy pároltam meg a hagymákokon. (utóbbiak nagyon szépen szétfőnek, ettől jó sűrű lesz az egész.) a fűszerek és a tejszín ugyanaz, az egészből egy jó szaftos csirkeétel lesz. a zöldségek itt köretként működnek: párolt brokkoli és répa meg krumplipüré (mer azt jól lehet a szafttal trutymákolni, nyami).

version3. sütővel nem rendelkező vegáknak
ezt nem próbáltam, csak ötlet: párolt zöldségek hagymás-tejszínes mártással. utóbbi egyébként banálisan egyszerűnek tűnik, és az is, viszont nagyonnagyon finom édeskés az egész, nekem hatalmas reveláció volt; a répával meg a brokkolival pedig nagyon jól összeillenek. és tessék bele soksok szerecsendiót tenni!

version4. sütővel rendelkező vegáknak
ezt sem próbáltam: = version 1. -hús, ill. halevő vegák csinálják vmi jóféle tengeri hallal.

44 Comments:

Blogger Salamonz said...

isteni althea! remek es mily egyszeru!
dc-ben mi is talalkoztunk ilyen etellel, az angolszaszok 'sheperd's pie'-nak hivjak, neha a hazunkban fozo delafrikai mo (ez a neve) meglepett minket ezzel a remek, de rendszerint husos etellel. vega modot meg nem probaltuk, a konyhank egyelore kicsit disabled, de remeljuk hamarosan lesz mod!
hamarosan en is teszek fel ujakat..
s'ur

6:37 AM

 
Blogger iszting said...

o, de jo, h postolt, saci! talan ezzel majd kedved csinal nekem is az itteni fozesre,de eddig meg enni sincs nagyon kedvem, nemhogy fozni, csak a tulelesert eszem, elvezetrol szo sincs. ezenkivul azsiai lakotarsam allandoan lestoppolja az egesz konyhat, napi ketszer foz es terjengenek a bizarr illatok, ha o nem, akkor meg a norvegok fozneksutnek halakat -ahogy a nagykonyvben meg van irva.
de kulinariskodjanak csak, kerem, orom olvasni!

8:21 AM

 
Blogger althea said...

a disabled konyha miatt írtam a kül. variációkat, a hagymás mártást sztem akár mikróban is meg lehet csinálni és én tényleg annyira beleszerelmesedtem, h sztem ki is fogom próbálni a csak zöldséges változatot is. egyébként mennyire disabled?

iszting, hát pedig ha már evés, akkor érdemes élvezetet csinálni belőle, bár én néha úgy szeretném, ha nem élvezném, csak egy kis időre,hogy tarthassak egy tisztítókúrát pölö, de nem bírok ellenállni, nem bírok...
és kóstoltad már, mit főznek a lakótársak? vagy ott nem szokás kínálgatni egymást?

11:54 AM

 
Blogger iszting said...

o, a kinalgatas szoba sem kerul, nem tudom, h en valtom csak ezt ki beloluk, vagy egymas kozott se. de az azsiai sem kinalgat, ugyhogy meg azt sem mondhatnam, h norveg nyersesegrol lenne szo. butan is erzem magam az egesz helyzet miatt es hat norvegul meg olyan formula sincs, h "jo etvagyat", az elobb is kimentem, nagy virsliket falatozott a ket eszaki es csak vigyorogtam, bementem pisilni, kijottem, ujra vigyorogtam es be a szobamba=a szokasos itteni kommunikacio.
tisztitokura: en megcsinaltam, egy eve, osszel, de sztem meg nem voltam erett ra (remelem, fogalmazhatok igy, vagyis a jovore nezve vannak meg remenyek:-, mert annnnnnnyira szenvedtem vegig, es hat elvileg nem igy kellett volna magam erezni mar par nap utan. egy hetes lett volna, de a 6.napon adtam fel, amikoris megjott es az egyes villamoson majdnem elajultam, elsotetult a vilag, vert a sziv, dobolt a ver a fulben,stb. -a kettot egyutt nem birta a szervezetem. ja, es kozben vegig mindenki hulyenek vagy anorexiasnak nezett felvaltva es ugrattak meg ilyenek. nehez ugy ez, sej-haj. ne eroltesd, sztem.

12:24 PM

 
Blogger Salamonz said...

uh... itt is terjengenek azsiai szagok a hazban, beeszik magukat a szobankba, de hogy mit, azt nem tudom, de sne egyszer latta, csak nem arulja el, annyira durva volt, hogy majd csak akkor mondja meg, ha rossz leszek.
a kis konyhank egy kicsi es egy nagyobb villanyrezsolapbol all, ami szerintem nem tul praktikus, persze meg tudnank csinalni a receptet (sne ma pl isteni vedzsi-levest fozott), gyakran hasznaljuk, de tul meg nem szineztuk. bizunk hogy majd jon a kanaan!

12:48 PM

 
Blogger althea said...

jee, lesz még maguknak hatalmas konyhájuk :).
iszting, én tisztítókúra címszó alatt most azzal is beérném, ha egy napig csak ásványvizet innék és no kaja, de erre is képtelen vagyok. pedig a bőröm egyre jobban kezd a tizenötéveskori változatára hasonlítani, szóval nagyon jót tenne.
és mi az,h norvégul nincs olyan, h jó étvágyat? még olyasmi se, h enjoy your meal? hát milyenek má ezek a norvégok?!

1:16 AM

 
Blogger Salamonz said...

hmmm, hmmm, szerintem egy tisztito kura nem a koplalasrol szol holgyeim! az en receptem az ures barnarizs (korlatlan mennyisegben)+viz.(termeszetesen no cigi no kave) de nem szabad az ilyesmit el hubelebalazskodni, am. eloszor egy-ket nap majd negy ot vegul max egy het! en is tervezek egy ilyesmit de szerintem csoda lesz ha harom napig menni fog, mert hat nekem izek nelkul nem elet az elet!
recept isteni saci-bebi, csak az uram szavait tudnam ismetelni!
csok!!!

9:26 AM

 
Blogger iszting said...

o, hat tobbfele tisztitokura van, bejco, azt is ismerem, amit maga ajanlgat meg az enyem is egy verzio -termeszetesen egesz nap a gyumolcspres elott centrifugaltam a repak, almak, uborkak, stbk levet, azert nem csak vizet ittam am, kerem. es hat volt am fel- meg levezeto nap, mitobb, napok, es latja, megis ajulasos erzes. egyebkent ezek utan en is pont erre gondoltam, h akkor legkozelebb inkabb a barnarizskura. vegul is itt is lehetne, ha mar ugyis etel-kedvetlen vagyok.
jo estet onoknek!

11:52 AM

 
Blogger Salamonz said...

draga eszter, hat mibol gondolja,hogy szerintem csak egyfele tisztitokura letezik, csak megosztottam az en receptemet, ehhh! amugy meg azt tennem hozza, hogy termeszetesen csak organic taplalekkal szabad kurazni, mert akkor er az valamit, gyumolcs-zoldseg preselgetes isteni dolog persze csak ha nem halalba kemikaliazottak a novenyek.
c

6:04 AM

 
Blogger althea said...

szerintem lányok, ha isztingasszony hazajött norvégországból, és salamonné is halálra kereste már magát londonban, én meg itthon, fizessünk be egy hosszabb tisztítókúrára egy spa-ban, lehetőleg vmi meleg helyen, aztán gyühet a sok masszázs, szauna, mozgás meg a répalé. holnaptól kezdjen rá mindenki gyűjteni :))).

6:48 AM

 
Blogger iszting said...

nem gondoltam, h azt gondolod:-)egyebkent akkor te mar probaltad a barnarizseset, ugyi? es hany napig es milyen volt?
jo, wellnes-kura, de akkor mar ne belfoldon, hanem..hat, nem is tudom, hol ertenek a legjobban az ilyesmihez. de elmehetnenk mondjuk peldaul sziciliaba, arra ugyis mar reg fenem a fogam. eh, ha ezt tudom, -hogy gyujteni kell- nem veszek ma szaz kilo csokiskekszet. (figyelik, milyen ugyesen visszakanyarodtam megint a kaja temara?) mert csokis kekszet, na, azt eszem, az a kedvenc etelem itt, asszem, sajnos nem tom a receptjet, pedig szivesen beraknam ide.

8:40 AM

 
Blogger Salamonz said...

jee, csokis kex tyoke mindene!
oke, mennyunk nem banom! no, de addig en azt talaltam ki, hogy mi lenne ha csinalnank egy kurat kozosen, mert hat az ilyen komoly elszantsagot, es akaraterot kivano dolgokat jobb egyutt csialni, legalabbis nekem! szoval akkor tarthatnank egymasban a lelket es vezethetnenk itt az etkezesi naplonkat, nnnnaaa???
amugy dr. yosi dienetolus tippje tisztitokurakhoz: reggel meg minden elott egy bogre melegvizbe fel citrom. en kedvelem!
c

1:21 PM

 
Blogger iszting said...

virtualis tamogatas-osszetartas -kozos kura: remek idé, salamonasszony! fejtse ki bovebben otleteit, please! mikor, milyet, mennyi ideig gondolta, stb.
a citromos melegviz segiti a kakilasi folyamatot?(fuj, miket irok en itt a receptblogra, kerem, nezzek el nekem, nem vagyok eszemnel, de a kerdes tenyleg erdekel) egyebkent ki az a dr.yosi?

3:31 AM

 
Blogger althea said...

jó ötlet, benne vagyok, csak össze kell egyeztetni, kinek mikor jó (pl. közben akkor nem nagyon lehet bulizni, mer ugye no alkohol, meg vacsorameghívást sem szabad betervezni...)

8:08 AM

 
Blogger Salamonz said...

nekem a kakin mindenfele meleg ital segit, de en nem is vagyok olyan nagyon kaki-problemas. amugy szerintem ez a tema szorosan az eveshez kapcsolodik.
nagyszeru, holgyek egyeztessuk orainkat, es dolgozzuk ki a reszleteket! en viz+barnarizs+organic teara gondoltam. de barmi otlet johet! szerintem legyen egy felvezeto nap + harom hardcore + egy levezeto nap.
ja es dr. yosi az egy orult nagy guru itt londonban, az osszes hiresseg tisztito kurajat o vezenyli, tobb konyve is megjelent mar a temaban, mennyunk mi is hozza?

2:10 PM

 
Blogger althea said...

aha, kérj időpontit josihoz, de eszembe is jutott hogy asszem neki volt egy ilyen tisztítókúrája vmelyik elle-ben, majd megnézem, bár úgy rémlik, hogy az első instrukciók után hangos bazmegezés kíséretében vágtam sarokba a lapot, mer olyanokat írt... (télleg nem emléxem, de kábé a menj napi kétszer masszázsra, ébredés után szauna és csak frissen fogott lazac meg biokaják... naszóval még messze van az az életszínvonal nekem)

2:22 PM

 
Blogger althea said...

az organic tea az milyen? bio?

2:23 PM

 
Blogger iszting said...

persze, h menjunk yosihoz -ezentul hivhatom csak jozsinak? tudjatok, mint verne gyula- , hiszen mi is hiressegek vagyunk, v mi a szosz.
nekem tetszik a 3+2nap, meg a barnarizsA is, csak az a kerdes, hol szerzem be, mar sokszor es sokmindenkinek es sok helyen panaszkodtam arrol, h itt -valasztek tekinteteben- kicsit olyan a feeling, mintha egy regi kommunista orszagban lennek -ez a tusfurdoktol a tesztaszoszig mindenre igaz, teat pl kb 6 fajtat lehet kapni, abbol 3fekete tea:-( (egyebkent tenyleg, mi az az organic tea?), barnarizst mar reg vadaszok, de a basmanti volt a max., amit talaltam. ma meg bioboltban is voltam, ott vegre talaltam feketeteamentes gyum.teakat, de barnarizs sztem ott sem volt, bar kimondottan nem kerestem.
de a lenyeg: remek otlet, pentektol akar kezdhetjuk is...

3:09 PM

 
Blogger Salamonz said...

azzthiszem jo helyen kapizsgal yosi ugyben sacibebi! attol meg bejelentettem magunkat oke? ajve ki hinne, hogy ottan a norvegoknal ilyen kicsi a valasztek, hmmm, meg vagyok lepve!!!
amugy igen, saci az organic az a bio, nem azert organicozok, mert nagyon lazazni akarnek (csak egy kicsit) de nekem a bio az a biodinamicot jelent a fejemben duffcarrig ota, ami a stener fele organic, csak meg van bolonditva meg egy kis nap-hold-csillagok allasanak figyelembevetelevel vetesnel-aratasnal, es itt amugy szorosan ossze kepcsolodik a kert es a farm elete (ami szerintem nagyon szep) meg meg vannak vicces preparatumok is, pl. a tehen szarvaba tehenkakit tenni, majd ezt bizonyos csillagallasnal, bizonyos idore, bizonyos helyen elasni, majd sok liter vizbe orakig meghatarozott rendben kevergetni, es aztan ezzel a mezoket belocsolni. na meg meg sok ilyesmi. trefarepa mi?
amugy nekem jobb lenne a szombati kezdes, de szerintem az sacinak nem jo, vagy igen? na hat kitolas lenne a hetvegen, nem? szoval hetfo??

1:00 AM

 
Blogger iszting said...

nekem a hetfo is kafa, csak jovo heten megin van egyszer egy vacsimeghivasom, de majd megprobalom csut.-pent.ig kitolni. hetfoi kezdessel legalabb nyerek egy kis idot barnarizsbeszerzesre.
hat, fura fazon ez a steiner, az aztan biztos...vajon a sajat kakijaval is kiserletezett?
(valasztekrol es itteni termekekrol mar tenyleg postolok egyet a sajatomra, mert annyira foglalkoztat ez az egesz -mindenre van sajat markajuk,es semmi ismert marka. orulet.)
bea, egy kerdes a meleg vizbe citromot-temaban: meleg=felforralt viz kisse lehulve v eleg a csapbol kieresztett meleg viz?

2:19 AM

 
Blogger althea said...

a szombat az jó, már csak azért is, mert állítólag az elején kikészül az ember, és nem baj, ha ez nem munka közben történik :)
monnyuk közben meg konferenszre megyünk wid máj kollégosz, és lehet, h nem lenne jó ott beájulnom az egész napos álldogálás közben...

5:04 AM

 
Blogger Salamonz said...

nem fog senki beajulni!!!! egyutt minden konnyebb!!!! es rizst lehet enni eleget!!!
felforralt, de mar ne zubogo viz, a citromos ital a alapja, ja es amig ihato homersekletuve valik tessek letakarni ki ne szaljanak az illoolajok, (amugy minden gyogyteaval igy kell).
csok!

5:15 AM

 
Blogger Virtualista said...

Olyan tiszták lesztek lyányok! Drukkolok, és majd passzív szurkolóként olvasom a beszámolótokat, ígérem visszafogom a megjegyzéseket. Már csak azért is, mert én el se tudom képzelni magamról, hogy önszántamból tisztítókúrázzak, talán éretlen vagyok ehhez?
Amúgy a recept szuper, én disznósítani fogom, vagy marhásítani, az finomabb, csak marhát még sose csináltam semmilyen formában. Valamelyikőtök nem ismerős marhahús sütés, párolás témában?

5:17 AM

 
Blogger althea said...

én marhában nem, csak annyit tudok, hogy olajban sütés nem tesz jót neki (nemtom có, emléxel-e, meg egyáltalán ott voltál-e évekkel ezelőtt attiláéknál, amikor elhatároztuk, h steak-et csinálunk. namost a fiúk elkezdték szépen olajban kisütni a marhát, a végeredmény ehetetlen lett :))

5:51 AM

 
Blogger althea said...

mármint marhában nem vagyok otthon :). na.
egyébként tök furi, h anyám szinte sosem vett disznyót, ergo nekem sem jut soha eszembe, és mindig csodálkozom, h emberek disznót esznek, pedig hát annak is van jóféle része :). tiszta hülyeség, a szokás hatalma.

de monnyatok akkor jó disznós recpiét is! úgyis van itt pár blogger, aki még nem postolt, pedig rám férne egy kis konyhaügyi ösztönzés.

5:53 AM

 
Blogger Virtualista said...

Nagyon egyszerű disznósat csináltam vasárnap, csak sajnos akkor jutott eszembe, hogy lefotóznám, mikor már csak egy fél hús maradt. De talán csinálok újra, vagy mehet kép nélkül is?

6:41 AM

 
Blogger iszting said...

most akkor legyen szombat? de akkor az a felvezeto nap v mar hardcore? es dolgozzuk ki, mit takar a felvezeto nap pontosan! voltam hipermarketben ma(tenyleg marha nagy helyen), kimondottan barnarizsert, es sztem nincs:-), ezt ugy ertem, h mident atvizsgalva arra jutottam, h akkor meg a "naturris" feliratu lehet az, ami a legkozelebb all a barnarizshez, de arra sem "brunris" volt irva, hanem ugye naturris. de remenykedem, h a ketto ugyanaz, kibontasnal kiderul.
en marhadiszno-temaban sajnos nem tok segiteni.
saci, sztem sincs ajulasveszely, nekem csak azert volt, mert tenyleg 6napig egy falatot sem ettem, de a barnarizses az mas,az ad azert energiat, ugy kepzelem.

9:12 AM

 
Blogger Salamonz said...

ooo, igazi kommentrekordokat dontogettek itten! sne probalt engem is ravenni, hogy vegyek reszt, de en nem akarok megtisztulni, viszont majd beszamolok a kibicek nyugalmaval.
marhat meg husevo koromban sem ettem, nalam mindig az volt az ultradurva, viszont mamam mindig levesben csinalta, hozza a vadas cucc, szoval az nem igazi.
dc-i farmerkollegam, jonas, viszont csinalt par alkalommal steaket, talan pici vajon vagy minimal olivaban, de teflonban mindig, es ha jol emlekszem az volt meg az egyik titka, hogy sosem fuszerezte, se nem sozta be! keszitett hozza viszont fokhagymas fuszervajat izesitesnek, de majd sne jon, es beszamol errol.
es meg egy: valaha a tatra u.-i hazban, ahol albereltem, lakott es hirdette magat egy 'yoshi barat' nevu guru, nem lehet hogy o futott be kozben internacionalis karriert?
s'ur
ps: kozben keszulok, hogy uj postokat tegyek ide, de el kene csipni meg yogo krisztat is, kinek tudomanyarol legendakat tudnank zengeni!

10:48 AM

 
Blogger iszting said...

en mar regen mondtam jogonak, h tiszteletbeli meghivott...figyelmeztessem emailben? csak az a baj, h nem szeret nyilvanosan ugykodni, a blogomra sem hajlando commentet hagyni, pedig olvassa sokat. dehat ezert (is) szeretjuk -marmint en. nagyon is.

2:15 PM

 
Blogger Salamonz said...

hat en tele vagyok marha es diszno receptekkel is! (termeszetesen) marha teren igazat beszelt az uram amennyiben szuzermerol beszelunk, (ugye ez a filet steak?) ha magunknak szeleteljuk, figyeljunk a szaliranyra, mert ha szalaval hosszaban vagjuk akkor ossze fog ugrani es ragos lesz. es alenyeg, hogy hirtelen susse ki az ember nagyon-nagyon meleg teflonban, minima nem olivan hanem napraforgo olajon, mert az sokkal nagyobb hofokra melegszik, amugy is sutni mindig abban kell, egyesek szerint az oliva mergezo anyagokat bocsajt ki magabol, ha nagyon hevitik, ennek meg nem jartam utana. na es igen so semmikep, mert az kihajtja a szaftot belole (ezt nem tudtam szebben irni, bocs) es persze ne tepjuk fol, csak akkor forditsuk meg ha mar engedi magat a joszag, kello elomelegitesnel ez kb masfel-ket perc. ja es ne sussuk tul, van aki ugyi kifejezetten veresen szereti, ami ha jo a marha (amilyenek balazs duffcarrigi lanyai voltak->organic) kifejezetten izletes, leginkabb enyhen veresen ajanlom! saccperkabe negy-ot perc es kesz kell legyen. disznoban en sem vagyok olyan jo, de azt is mondhatok, meg mas marhakat is, de baranyban verhetetlen vagyok ha barkit erdekel.
amugy en sem eszek hust.
c

2:24 PM

 
Blogger Salamonz said...

ja es en hetfon kezdenem, mert ha minden jol megy huko jon hozzank vacsorazni a hetvegen, es szerintem nem annyira orulne a barnarizsnek, en meg belehalnek ha finomakat ennenek elottem, es ugy kene foznom h bele se kostolhatok, ertik ugyi?
szoval hetfohoz mit szolnak??
c

3:01 PM

 
Blogger iszting said...

hetfo jo, fektessuk le az alapelveket, lehetnek kerdeseim? meg nem most, de nemsokara. akkor hetfo. jeeeeeeeeeeeee.
maga honnan tud ilyen ugyin fozni es hogy tudja, h jol sikerult, ha nem tudja megkostolni? -tenyleg erdekel, ideje lenne mar, h en is megorvendeztessem az uramat husos etelekkel, irulok-pirulok, h asszony letemre nem tudok. ooooooooorulet, biztos ebben is steiner keze van:-) lattam ma weleda(?) szoval olyan, steineres termekeket a norveg bioboltban.

3:14 PM

 
Blogger Salamonz said...

oooo, kerem, nem olyan ugyi ez am! azert koszonom, amugy meg jo h steinernek koze van hozza, hiszen ottan nagyon sokat foztem, sok emberre, ami kulonosen palleroz. jee szerintem is fektessunk le alapokat, pl. a fel+levezeto napok nincsenek meg annyira kirajzolodva a fejemben.
amugy weleda isteni, melegen ajanlom!(olyan mintha bujtatott steiner propagandista lennek?)

12:20 AM

 
Blogger althea said...

asszem én inkább csak jövő hét után tisztítanék, ti. csüt.től szombatig sijófokon leszek, munkaügyből kifolyólag, és a társaságot ismerve lesz ott minden (nagy zabálás, visszafogott? alkoholizálás), és ezt nem nézhetem holmi barnarizsek mellett, arról nem is beszélve, h szállodában nem fogok tudni főzni. de kezdjétek nyugodtan, aztán becsatl. én is.

5:24 AM

 
Blogger iszting said...

jaj, sara nem orjitsen meg, nehez dontes ele allit minket ezzel salamon asszonnyal, hiszen a lenyeg pont az volt, h egymast batoritsuk. en meg tokre csinalnam, de akkor az magaval szemben szemetseg vagyis minimum nem er.
bejco, maga mit mond?

8:20 AM

 
Blogger iszting said...

igen, olyan, de a bujtatott szo tulajdonkeppen nem kell:-)

9:31 AM

 
Blogger althea said...

na itten a dr. joshi bookja, ebből kéne ellesni a témát:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0340838426/202-6753916-9492656

7:17 AM

 
Blogger iszting said...

na, de holnap hetfo, most mi lesz, lanyok? he? marmint saci tervet mar tudom, de co, lepjen elo a ter- es idolyukbol es nyilatkozzon meg, bitte.
juco ott vacsizik:-) puszilom:-)

2:58 PM

 
Blogger Salamonz said...

jajaj, hat az van hogy net elvonasban volt reszunk a hetvegen, es en is tovigragtam a kormeimet, hogy mikor legyen, es majd belebolondultam, hogy nem birok kapcsolatba lepni onokkel. huh, nagyon megnyugtatao itt az eterben! hat nekem nem sikerult ma ugy kezdenem mint szerettem volna, es nemi pms is kinoz amire a jo falat igencsak megvaltas, es hat egyutt lenne jo!!! meg nem hajt se a torok se a tatar, szerintem csusztassunk! okes igy? esztikem ugye nem ment karba a napja?

9:12 AM

 
Blogger Salamonz said...

plusz juco is erdeklodott, micsoda tamogatas lenne a brazil kapcsolat, nem de bar?
csok!
sot lehet agi is mellenk all! subidubi!

9:14 AM

 
Blogger althea said...

na én még annyit tennék hozzá az időpont belövéséhez, h sztem érdemes pihenős napon kezdeni. én legszívesebben egy péntekre tenném, de persze kinek hogy jön ki a szabadnap+kedv.
meg nem fontos egy napon kezdeni, csak legyen némi átfedés. namitszólnak?

11:47 AM

 
Blogger Salamonz said...

jee, tolem minden ok! barhogy lehet! (csak megbirjam)

12:33 PM

 
Blogger iszting said...

pms abszolut jogos indok, csak jovo heten mar tan nekem lesz:-) o, ne aggodj, bejco, csokiskeksz es tej mar betomve pofamba, akkora aszketa azert nem vagyok en:-). hanem juco, o egy bajnok lebojt-ugyben, nana, minel tobben, annal jobb.
jo, precizaljuk kesobb.
43comment egy bejegyzes utan az azert eleg durva, nem?

1:26 PM

 
Blogger althea said...

akkor először is hangoljuk össze a ciklusunkat ;).
hehe, jó kis globális tisztítás lesz ebből. a felszabaduló energiáinkat meg majd összpontosítjuk a föld csakráiba, vagy legalábbis a mi kis pilisinkbe, és megtisztíccsuk aztat is.

4:15 AM

 

Post a Comment

<< Home