Miért is jó a 'spoonerizmus' avagy Nagymamáink kedvenc ételei, ha hagynák, hogy az unokák főzzenek.

Thursday

Maradok tisztelettel






Eme darab Simon-nak keszult meg Duffcarrigben, a kep talan tobbet sejtet mint valojaban, de jojjon azert hogysmint:

'Pernarancs torta

Hozzavalok:
piskota alap (co mamaja alapjan):
x db tojas
x ek. liszt
x ek. cukor
csipet sutopor
reszelt citromhej, vaniliascukor - izles szerint

a tobbi:
eper(lekvar)
narancs
kremtejszin
csoki
cukor
es minden egyeb ki hogy szereti.

Huu ez eleg konkret suti, a legbuszkebb a piskotara vagyok, bar itt annyira nem latszik. Csak turelem kell hozza, meg robotgep meg jo suto (mongyuk nekem rosszban is sikerult). Tojassargat a cukorral kikeverni simara, feherre, beletelik akar 10-15 percbe is, de ezen mulik a minosege. Aztan hozza kanalankent a felvert feherjehabot es pici-sutoporos lisztet felvaltva (kakaos piskotatesztahoz fele liszt helyett kakaoport tegyunk). Kivajazva sutobe, mig jo lesz! Toltelekkent eper+lekvar jo kremesre keverve a tejszinnel, a tobbi diszites, csoki es narancs foleg Simon kedveert mert azt szerette legjobban!!

7 Comments:

Blogger Salamonz said...

nu, majd meg pofozgatom, de egy kis adalek, jon mjad meg a "the making of..."
s

1:46 AM

 
Blogger Salamonz said...

by the way, az elso kepen a hatterbe sajat befozesu eperlekim!!! csak ugy mondom ilyet is tudok!
sne

10:51 AM

 
Blogger Virtualista said...

Azert ezen a kepen nagyon is latszik a piskota tokeletessege, en is szeretnek tudni ilyet, de az x mennyisegi jeloles elrettentett, csak nem azt akarja mondani, hogy erzes szerint kell beletenni. Ja, nem is, hulye vagyok ez ilyen egyensuly teszta igaz? Az? Vagy nem?
Lenne pestos csirke, meg szojas csirkecsik gyorsreceptem, pa-pa pasta (padlizsan es paradicsom), de egyreszt a pestos csirke lopas, masreszt nem tudom erdeklodnek-e ilyenek irant a kedves olvasok, mert ezek annyira egyszeru dolgok, szoval talan olyannak hatnanak a receptjeim, mint TV macinak gurgulazast tanitani.

7:06 AM

 
Blogger Salamonz said...

oh trinity, fozni orom! meg ha egy vajas piritosrol van szo akkor is!
az egyensuly teszta kifejezest meg nem hallottam (nem a hagyomanyos uton keszulok en szakacsnak), de joo...
szoval kuldok meghivot, es tessek rakni, irni, fozni, fotozni, irni, rakni stbstb
csok
s'ur

11:27 AM

 
Blogger Salamonz said...

es hova is kuldjem?

11:28 AM

 
Blogger Virtualista said...

csikos@cogpsyphy.hu
De ez akkora felelosseg, most meg is ijedtem kisse. Majd osszekapom magam.

3:41 AM

 
Blogger Salamonz said...

jelentem, kuldtem, es megijedni nem eer! nem jamie oliver baberjaira torunk, bar ki tujda hogy egyszer hova jutunk!
szoval csak batran batran, nekem van meg a tarsolyomban par recept, de nem merem meg kiadni, nehogy tulbuzgonak tunjek.

es ha a kollegaknak van jobb otlete a blog cimre, kerem, irjak meg, en nem vagyok semmi ellen, csupan kenyszermegoldas volt.
s'ur

4:22 AM

 

Post a Comment

<< Home